Vad hände egentligen igår?

Elin&Lindas mottagning igår, mkt trevligt.. Men det blev till slut lite för mkt av det goda..
Eftersom jag inte hade nå pengar alls så följde vi inte med till Blue Moon efteråt..
Det blev akter för min o Idas del ist. Det behövdes ju inte egentligen så det blev lite för mkt där med.

Iaf, sjukt konstig kväll..Hade en fruktansvärt skum stalker.. Sen stack Ida,
Sen kom Tome o räddade mig. haha
Sedan promenerades det runt i nästan hela berga, i jakt på...? nånting... saker vi hade tappat. haha

Kom hem vid halv 5, 5 nånting.. Tänkte att nu sover jag i 2 timmar för att sedan gå upp o åka till skolan o lämna in datorn och ha flakmöte.. Jag vaknar av att amanda ringer vid typ 12?
Oj då, då missade jag visst allt.. Jag suger.
Hade ställt 2 väckarklockor, men ingen av dom ringde.. Eller tydligen hade dom gjort de o fört ett jävla väsen så pappa va tvungen o stänga av dom flera ggr.. men jag märkte ju ingenting.
Jag suger!

Idag har vart jätte läskigt, jag har inte kunnat resa mig förrns typ nu..
för jag har vart så sjukt skakig o haft noll kraft..
Hällde i mig ett halvt filmjölkspaket i sängen.. Filmjölk? Why oh why? Jag gillar inte ens det..



Förresten börjar jag undra vad felet är med mig på fyllan,
jag har så sjukt ont i hela högra sidan av min kropp.
Jag har lyckats skrapa upp hela höger smalben o har blåmärken över resten av benet o sjukt ont i foten?
Det lär ju bli snyggt till studenten, Woho!

Kommentar:
Postat av: A som i arab

ja du suger! men vi kan gå runt med trasiga ben båda två :(

2008-05-30 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0