Maskeradskiva!

Hej. Amanda här. Jag gästbloggar.
Gårdagen var kul, skiva på Apil. Mycket kul!

Händelser under gårdagen:
Jessica var lite ensam, vi var det tuffaste gänget någonsin bestående av en pirat, superhjältar, cowboys.. å jessica, ja hon var en älva
Jag, Ida och Mikaela blev smygfilmade mitt på stureplan
Camilla sjöng tjofadderittan lambo med den vackraste rösten någonsin
Jag spydde på en stol
Vi gav pantburkar till en luffare, som nog inte va luffare
Jag fick diaree
Felice blev utskälld av bartendern helt utan anledning
Camilla och vakten drog en massa rasseskämt
En vakt snodde Mikaelas lasso
Jag fick in en liten sten in i huden på foten, den sitter kvar än
Camilla fastnade med foten i toalettringen och kom inte loss
Jag och Mikaela blev jagad av skit läskig hund
Mina strumpor blev snodda sen hittade jag dom i Danderyd

Tack för mig! Mjao

Kommentar:
Postat av: Flisan

Hahahaha, Amanda jag sa ju att du inte skulle ha avslutat bloggen! :)

2008-05-19 @ 11:40:41
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0