Studenttider

En liten uppdatering innan det bär iväg igen...

Skivan i förrgår(?) va riktigt kul tror jag..
Minns dock inte för mkt.. Men många minns iaf mina bravader.. hahah
Det har jag fått höra lite överallt.. jaja.. :P

Mösspåtagning igår. Va så sjukt bakis, mötte ida innan.. Vi suger, vi missade mösspåtagningen.
Vår egna mösspåtagning! hahah jaja.
Men vi satte igång igen, drack lite granna innan finmiddagen i skolan..
Efter den bar det iväg hem till åsa, alla 3or fick komma dit.
Hon hade fixat partytält o grejer så vi va utomhus hela kvällen
Det var trevligt, men allt va helt sjukt. haha!

Kom nyss hem, men nu sätter det igång snart igen,
Röllingby har ju mösspåtagning idag.

Så det blir 3e dagen i rad nu. Pengarna är helt slut, men det ska väl lösas på nåt sätt..
Det är bara att härda ut, det är ju trots allt studenttider :D

Herregud vad dåligt jag mår, TJA


Kommentar:
Postat av: a

å snart kommer kag me! men jag är för full för det nu. men snart kommer jag! :D

2008-05-22 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0