Stroganoff

Jag åt nyss korv stroganoff, det var toppen!

Och nu... plugg plugg o åter plugg.. fick historiagrejerna uppskjutna än en gång..
Kanske lika bra det.. så det är imorgon, plus slutprov i mediekommunikation.
jaja. Samhällskunskapen är iaf körd. men men, inte mkt jag kan göra åt saken nu.

Är stört trött på att plugga, har ju gjort de hela helgen så nu är jag sjukt uttråkad.
Funderar på om man skulle ut o springa idag? Vore ju behövligt, men helvete vad trött jag e..
Lär ju inte orka det ikväll..
Men men, kanske en promenix med Cam? eller nåt, skall slå henne en pling.


Skiva på fredag, vad i allsin dar ska man klä ut sig till? Jag har inte en aning.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0