Skula

Idag har jag vart mycket effektiv om jag får säga det själv.. vart i skolan, redovisat och skrivit prov..
Efter det så promenerade jag o Ida hem till mig och lämnade av alla tunga grejer..
Sen tog vi bussen upp till kyrkan, promenerade dit, plockade lite blommor o satt där ett tag..
Sen ner till centrum och köpt en present till David och till min farmor som fyller år imorgon.
Hon införskaffade även ett par skor till studenten..
& nu sitter jag här, förskräckligt otaggad på att plugga som jag nu skall göra.


Nu är alltså början på nog den tråkigaste helgen någonsin..
Jag har ett stort historia arbete som ska va klart på måndag, har även ett stort historieprov då.
Plus att jag har två as knepiga sämhällskunskapsarbeten som ska va klara söndagkväll!
Inte alls toppen. Och jag fasar verkligen för hur tråkigt jag kommer ha denna helg.
Kommer behöva all tid som finns i helgen till detta, men jag kommer ändå inte hinna med allt.
Det suger.
Så här mycket har jag aldrig någonsin behövt anstränga mig i skolan.
Så troligtvis kommer jag inte heller att lyckas.
JIHA kul att jag tror på mig själv.

Men ska antagligen till Bergshamra imorgon o ta hjälp av bror min med historian.
Då ska jag tvinga honom att dricka öl med mig (tvinga behövs nog inte :P)
Då blir nog skolarbetet mycket bra.
Öl + pluggning, det tror jag på!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0