Saknade: Bullen och Korven

Det är tydligen meningen att jag ska börja packa idag...?
Men jag ligger som fastklistrad här i sängen. Hör ni inte hur jobbigt det låter?
Packa??!!

Men senare idag så var det meningen att jag skulle åka hem till Jess o vi skulle promenera i våra nya skor & hälsa på kossorna som nu har kommit till Svinninge! Det som är mest toppen e att det är Highland kajland kossor..
(hahaha jag har aldrig försökt stava det förut.. Men dom heter inte så egentligen, det är bara nåt jag hittat på för jag glömde det riktiga namnet, det är därför jag inte kan stava till det)



Highland kajlan kossor är såna där långhåriga jätte mysiga kossor.
Dom är toppen. Spec Bullen och Korven.. Dom va mest toppen av alla!


Kommentar:
Postat av: Camilla

åååh så det var ändå fluffosarna som kom??? Fy fan va toppen!

2008-05-26 @ 16:38:38
Postat av: Schässicka

fast eeeh, den där kossan i hagen har inte sånna där horn! Han är mest luddig

2008-05-26 @ 18:03:15
Postat av: M.

Men han e nog en valp tänkte jag säga..

Kalv...

2008-05-26 @ 23:49:17
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: N

Men hallå... det finns bara en bullen.. och det är jag!

Alla vet det ^_^



söt kossa =)

2008-05-29 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0