Ögonvittne.

Borde nån gång ta tag i min design.. o dom andra jag ska hjälpa också för den delen..
Men de har vart full rulle nu på sistone så det finns inte riktigt tid..

Igår blev jag amanda o cam vittnen till bankrån.. Jisses vad skumt det va..
Okej inte riktigt bankrån, men nåt jäkligt skumt va det med dom där g4s killarna.
Det kommer nog på nyheterna ikväll ska ni se.. haha.
Va livrädd när jag skulle gå hem igår, trodde dom skulle kidnappa mig.
För dom såg exakt hur vi såg ut och dom fattade att vi fattade vad dom höll på med..!
Men jag klarade mig med nöd och näppe.

Va i täby med amanda o jess idag, skulle leta grejer till skivan,
visste inte alls va vi skulle va, så det gick inte alls.
Men sen direkt när vi kom hem därifrån så kom vi på det..
Så det är bara att åka dit imorrn igen..
Men det är iaf toppen att jag ska ha peruk!

Nu blir det The Hills och OTH för fulla muggar, senare solning.
TJING

Kommentar:
Postat av: J

om vi inte kommer på något bätter vill säga ;D

2008-05-14 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0