Nu minns jag... näe

Som sagt så var ju skivan i fredags..
Tror faktiskt att jag hade as kul.. hahah
sjukt blandat folk, riktigt kul faktiskt..
Minns dock inte allt för mkt.

Amanda smsade mig för ett tag sen och skrev att den här dagen e nästan värre än dagen efter.
Alltså dagen efter dagen efter :P för det är nu lite minnen börjar komma tillbaka..
Dom grejerna man helst inte alls vill minnas :P hahah
Kollade nyss igenom min telefån, såg några sms jag inte alls hade nån aning om.


Från gårdagen, hahah vet inte vad som är så kul.. "luuuus".

Igår var en sjukt trött dag, blev pizza o sedan Tila Tequila hos Cam..
Nu när jag tänker efter så har jag nog nästan aldrig vart så trött som igår..
och  när jag väl hade somnat så efter nån timme ringde min telefon,
då brukar jag vakna till och kunna prata.
Men det kunde jag tydligen inte.. jag svamlade en massa goja o sen somnade jag mitt i samtalet, vilket aldrig hänt förut.



Förresten skulle jag lägga upp lite pics från humlegården, men min laptop kan inte läsa av kameran?
hellöö?

Kommentar:
Postat av: amanda

hahaha fy fan va äcklig jag är! Toppen!! usch haha!

2008-05-18 @ 17:27:42
Postat av: amanda

har du märkt att jag säger "tårna" istället för tårarna. "kolla tårna, kolla tårna" & pekar på ögat.. haha

2008-05-18 @ 17:38:48
Postat av: M.

hahaha jag vet, det sa jag ju förut, men du va ju borta.

2008-05-18 @ 23:58:15
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: Maida

Fan vad Amanda är osnygg

2008-05-27 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0