Kista o 18e världskriget..

Igår märkte jag vart jag har fått mitt otroligt kassa lokalsinne ifrån..
Åkte till Kista med mor o far efter skolan för att köpa presenter till bror o leta studentklänning..
(hittade ingen igår heller) Men iaf.. Mami va hel vilsen.. varje gång vi gick ut från en affär så gick hon åt fel håll o hade ingen som helst aning om vart hon va nånstans..
Så nu har jag nåt att skylla på..

Lite senare precis innan vi skulle åka därifrån så bröt 18 världskriget ut mellan oss.
Sjukt jävla arg va jag.. orkar inte förklara varför.. men.. där stod vi, mitt i Kista centrum o skrek på varandra..
alla stod o glodde på oss..Toppen =/

Dåligt bloggande på sistone som sagt.. men..
Nu sitter jag iaf här i skolan.. helt ensam.. Var är alla andra?? hohooo?
Jag mår inge bra =/

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0