Jag gör det på ett snyggare sätt.

Vi börjar med att be om ursäkt för det förra inlägget..
Kan lätt bli så när man är arg och onykter :P

Men men, jag kom just till insikt..
Eller asså jag insåg att jag nog inte har så stor rätt att bli arg..
Eller jo men..
Jag gör ju exakt samma grej, eller inte exakt men.. jag gör det på ett snyggare sätt..

Jag hade inga speciella förväntningar, hade jag haft det så hade inte jag gjort de sakerna jag har..
Vi sa ju att vi skulle prata om det.
Det kanske vi borde, bara för att få sakerna sagda.


Det bästa vore ju egentligen att skita i det helt.
Tro mig, det vill jag. Men..

I'm moving in reverse
Under your mighty curse..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0