I löv my new schuhs!

Idag har jag spenderat dagen i den stora staden med min mami..
Letat studentklänning o klänning till mösspåtagningen..
Och så lunchade vi med Jess och hennes mami, mys!
Men nu har jag ont i benen, vi åkte in vid halv 10, kom hem vid 7..
Har iaf införskaffat en skinnjacka, en sjal o studentskor (dom var himmelska)
Så jag är mkt glad :)
Hittade dock inga klänningar men.. det får jag lösa sen.

Hildur fyller år idag så grattis på henne :)
Imorgon fyller Jimpis år, på måndag fyller bror år..
o sen dessutom fyller min farbror år den 9e o min farmor den 10e..
Jisses va många som fyller år nu i början av maj.. 
Måste fixa presenter.. Jag får typ bygga nåt.. hahah nej men jag har inga pengar!
Vad ska jag ta mig till? Jag måste fixa pengar!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0