I know our day will come...

Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån, en rörelse i ögonvrån..

N, Det finns ingen som du.
Det som finns mellan oss är och kommer alltid vara speciellt.
Iaf från min sida.
Jag vet inte vad jag ska säga. Du är den första som fått mig helt mållös.
Aldrig innan har någon öppnat sig såhär för mig.
Jag är så glad att du gjorde det, även om jag kanske inte riktigt kan ge dig 100 % tillbaka.
Jag vågar inte. Men jag försöker. En vacker dag kanske du får veta allt jag vill säga dig.
Kanske. Jag tror ändå på oss, innerst inne.
Kanske inte nu, kanske inte imorgon. Men, tillslut.



Looking back I clearly see
What it is that's killing me
Through the eyes of one I know
I see a vision once let go
I had it all

Kommentar:
Postat av: N

<3

I know it 2, someday.

2008-09-13 @ 02:38:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0