Hej får jag bo kvar?

Om en vecka ska vi flytta.. 1 vecka! det är helt sjukt va tiden har gått snabbt.
Jag har inte packat ner nåt alls i mitt rum.. det är ju så sjukt jobbigt.
Jag vill inte va hemma heller för det är världskrig här konstant måste jag säga..

Vilket inte hjälper så bra när jag ska ta upp frågan angående att bo kvar i lägenheten själv i en månad..
Det passar liksom aldrig att ta upp frågan.
Sitter så och väntar på rätt tillfälle :P

Jag vill dricka öl ikväll, once and again..
Trist bara att man är pank som en kyrkråtta.
Fick ju fan låna pengar av Ida för att kunna äta på donken igår.

På tal om ingenting, så söp jag bort min favorit tröja efter tommys.
Alltid är det nåt. Fyfan vad ledsen jag är på mig själv. Jag så älskade den.

Kommentar:
Postat av: A som i akrobat

men du glömde den hos jonas för bilderna som giovanna tog utanför han har du den tröjan på dig. toppen va? så den är inte borta för all framtid

2008-05-25 @ 01:15:34
Postat av: M.

Ja jag vet, men den låg INTE hemma hos jonas. Men jag lovar dig att han har snott den! (inte jonas) men vi pratar om det sen. hahaha.

Den är SÅ borta för alltid

2008-05-25 @ 05:00:05
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0