Jag bara hoppades på dig

Jag verkligen hatar det du gör..
Det värsta är din jävla dragningskraft som drar mig som fan till dig.
Jag vet att det alltid har vart så, för alla andra också.
Men jag trodde det skulle ändras, för det är så på tiden nu.
Jag vet att alla har tänkt samma tanke "jag kan nog få honom att ändra sig".
Men jag trodde verkligen att du skulle ändra dig nu, för du har ändrat dig på så många andra plan.

Jag fattar inte att jag ens skriver om det här. För det är inte ens värt det...
Men jag är så jävla trött på det här.. Eller nej, jag är mest trött på mig själv..
Det som jag hatar mest är att jag säkert kommer gå tillbaka till dig en vacker dag och tro på dig igen.


Vi skulle ha pratat om allt som vi sa, från början. Vi skulle ha gjort det.
Då kunde jag ha fått allt sagt som jag ville säga dig.. Men nu är det försent.
Du är inte ens vatten värd.

Det värsta är att jag kommer säkert verkligen lyssna på det du har att säga sen.
& jag så hatar mig själv för det..


Nej jag ångrade mig, det värsta är att pga det här inlägget så låter det som att jag är kär i dig...
Men det är jag inte, jag bara hoppades på dig..


Kommentar:
Postat av: Anonym

mikaela mikaela mikalea

2008-05-25 @ 14:42:03
Postat av: M.

Jessica Jessica Jessica

2008-05-25 @ 14:46:14
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: N

Hej

2008-05-25 @ 20:33:05
Postat av: J.

Haha ja?

2008-05-26 @ 18:07:37
Postat av: M.

Ja, det va ju du som skrev "mikaela mikaela mikaela"

2008-05-26 @ 23:50:24
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0