Broken

Skiva ikväll igen..
På april igen! Maskerad igen!
Haha, jaja, men de blir säkert najs.
Ska nog vara pirat tror jag..
Kom just på att min brors "blöjbyxor" från thailand kan komma väl till pass nu.. :P


Mkt som borde göras idag..
Måste skicka ut resten av inbjudningarna till studentmottagningen.
Måste leta klänning tills mösspåtagningen som är imorgon.
Måste hitta alla grejs till skivan ikv..
Hmm, well well.. låter inte som så värst mkt kanske, men för mig idag är det det.


Sitter just nu stel som en pinne i min säng och väntar in nästa åsk-knall, den förra var för typ 5 min sen,
Jag är livrädd. :(

På tal om ingenting så var detta min godnattsång igårkväll, lyssnade på den säkert 10 ggr.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0