Abborren Oskar

Photosession igår med Camilla.. till vårat projekt..
blev några bra bilder iaf.. va riktigt kul o fota igår måste jag medge..
Lägger in ett litet smakprov..



Vi va vid slussen o fotade.. Upptäckte något riktigt spännande...:

Massa fiskar som blivit klämda, det va toppen! haha
Och jag måste nog gå o titta till strandade aborren Oskar snart, är lite orolig..


Helgen blir nog riktigt trist.. Har sjuhuukt mkt skolarbeten jag måste göra..
Det som jag hade 4 veckor på mig att göra ska jag nu göra på 2-3 dagar..
Halleluja!

Kommentar:
Postat av: majo

fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk. (toddblick)

2008-05-08 @ 19:58:01
URL: http://amandahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0