Rubriker är överskattade, iaf idag.

Amanda är värd en eloge.. Hon har laddat upp egypten bilderna på facebook nu.
Duktig kicka!

Denna dag känns förövrigt inte alls okej.
Tror bestämt att den här jävla förkylningen bestämt sig för att stanna kvar och tillome bli värre..
Inte okej. Men jag ska väl inte klaga..

Har egentligen ingenting intressant att dela med mig av, men uppdatering behövdes ändå.
Jag kan ju bara skriva o skriva o skriva o sen se vad som händer lixom.
What else? Jo en stalker... hmm det har jag nog fått..
Hahah nej men nästan.. asså alla är så psycho!?!?

Okej nu orkar jag inte skriva mer. Tjing



I'm trying.. really. I am..
Men jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Kommentar:
Postat av: Anonym

tackar tackar!

2008-03-17 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0