Pimp my ride

Jag fick ett samtal nyss från Hugo.. hahaha
stöört.. Påminn mig sen om ni vill veta vad som sades..
Men jösses vad jag vill tillbaka till värmen nu.. Sitter här och håller på att frysa ihjäl.
Denna kyla är inte okej..

Papi skjutsade till täby idag, hade tänkt att införskaffa ett par nya jeans..
Gick inte alls bra.. Men det blev två nya tröjklänningar(?) iaf..
En sväng till vaxholm påvägen hem för att lämna av liftaren också (som egentligen inte alls va en liftare)
Men vi lyckades få honom till att bli en..
Påvägen hem hann vi även med att pimpa jessicas ride..
Blev mycket vackert må jag säga.. Presentpapper och snöre..
Blev dock inte så uppskattat som vi hade hoppats på..

Imorgon är det påskafton.. Jag hoppas på ett påskägg,
men något säger mig att min familj helt glömt bort det..?
Det har åtminstone jag gjort.. får väl kila ner på ica när jag vaknar eller nåt..
image42


Och om ida vill imorgon så ska vi åka till bergshamra o mysa där..
Kanske kan va skönt med lite miljöombyte.. Bror o Sofia e o firar påsk i Karlstad tror jag.. 

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0