Nanna kudden.

Gårdagen var meningen att jag och jess bara skulle ta en öl på snövit..
Men eftersom det var stängt så blev det akter istället.
Vi sa hela kvällen att vi absolut inte skulle gå till tommys..
Men när klockan var halv 1 eller nåt, var befann vi oss då?
Jo just där, på tommys..
Blev för mycket igår. Det erkänner jag lite halvt..
Alla dessa minnesluckor kan ju inte vara bra?!
Men jag fick iaf leka frisör klockan 7 imorse..
Det va toppen!

Ingen sömn alls inatt.. men efter köande till Golden vid 11 tiden imorse, så begav jag mig hemåt..
Gick o la mig vid 1, skulle bara vila lite, men sov till 6- halv 7 nånting..
Efter det har jag bara legat i sängen och haft 'The Hills' marathon alldeles ensam.
Skönt, skönt som fan.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0