Fastfrusen

Jag har sjukt mkt att göra just nu, o ett tag framöver..
Men det känns som att allting kommer rinna ut i sanden,
att jag bara kommer stå där handlingsförlamad.
As usual..
Men jag hoppas på att kunna ta tag i mig själv. Kanske kanske.
Skolan ska vi inte ens prata om. Den låtsas vi inte om.

Fast en grej lackar jag på.. Jag fick en varning om för hög frånvaro idag?!?!?!
För att jag har vart i Egypten.. Min ledighet var beviljad innan jag åkte..
Men idioten har slarvat bort pappret eller nåt,
Så nu får jag ta skiten för det. Jippie





Morgondagen kommer bli svår.
Men älskade vän, jag kommer vara där för dig.

image37



Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0