Charmtroll någon?

Ååhh, jag är så ledsen! Så ledsen!
Nu vill farmor inte ens ha kvar katten.
Stackars stackars Fia..,
Det är nog den charmigaste o pratgladaste katten nånsin..
Jag brukar inte gilla katter så värst, men nu är jag helt såld!
Jag vill verkligen ha henne, jag ska nog flytta o ta henne.
Far min e ju allergisk. Skitarsle.
Jaja, Någon som vill ha en katt? Säg hej!

image49


Igår var det förresten pubkväll i Svinninge med flicks.
Lite jobbigt ibörjan, men sedan gav det med sig :P
Ikväll blir myskvällen av, hos Idis... Vin, ost, kex, vindruvor. Himmelriket!

Kommentar:
Postat av: ..

Hej! /clara

2008-03-29 @ 18:50:33
URL: http://amandahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0