Lammet Nils & Gnarls Barkley

För dålig på uppdatering jag vet. Men som sagt.......


Iaf, upp satans tidigt imorse.. kl 9 blev jag väckt av Jess. Halleluja.
Har haft 15.600 kr på mitt konto idag, kändes mkt bra.. visserligen bara i nån timme men ändå.
Kände mig jävligt rik o funderade på att emigrera till typ Dominikanska republiken..
Men iaf. Resan blev bokad. Alba Alba Alba
Vi va med om det värsta duschregnet sen 1887.. Härligt va det.

Va sen i täby o tänkte shoppa loss på rean, eftersom studiebidraget trillade in idag.
Men icke, kom hem med en tjocktröja och 3 trosor. Inte värst mkt att hurra för..
Fick skjuts av Jess från Täby till Svinninge där vi välkomnade nyfödda lammet Nils.
Välkommen till jorden vackra skapelse.


Såg förresten en kändis idag på östra.. Håller fortfarande på att försöka komma på vem det va.
Men det va iaf en kändis.


Kvällspromenix med Ida blev plötsligt inplanerat vid halv 11snåret,
men klart som fan började det spöregna igen.
Så vi satt vackert stilla under tak..


Jusste, jag får gå på Gnarls Barkley konserten imorgonom jag vill... GRATIS!
Kom lite väl plötsligt va. Hade jag fått veta det tidigare hade jag ju inte tvekat en sekund..
Men nu? Nej vafan? varför skulle jag inte gå? Ge mig en anledning?

Jag är föööööööööööööör lat. Ska jag skippa den för att ligga hemma i soffan?
Åh jag hatar mig själv.



Nu är det meningen att jag ska kolla på Borat innan jag somnar.. Men filmen ligger där nere..
Orkar jag gå ner för trappan? Nej.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0