ÄNTLIGEN...

NU fungerar vårt internet :D Gladare kan ingen varaaa :P

Iaf, har ju inte uppdaterat ordentligt sen jag vet inte vad..
Så bloggen har missat mkt, Studenten o allt..


Kan ju ha vart lyckligaste dagen nånsin.. & Madde o Josse kom upp, det var ju typ de bästa..
även om vi inte hann umgås så värst mkt.. men..
Champagnefrukost vid kanalen med klassen innan..  första o sista grejen vi gjorde tillsammans :P
Haha, men de  va trevligt... Sen utspringet o flaket o allt.. Sjukt najs.. Sen hade ju jag o Ida mottagning tillsammans i Ekbacken.. Jätte tack till alla som kom o lyste upp min dag ännu mer :)
Presentöppningen, har nog aldrig gråtit så mkt av glädje nånsin.. Bildbevis hahah;
 

Hahaha jaja, anyway.. efter det blev det tegel... dock inte för amanda som så duktigt åkte hem o däcka..

Dagen efter, röllingbys student, mådde laaaaagom dåligt..
Men efter lite frukost (En tunnbrödrulle och en öl) så kändes det lite bättre..
som sen blev mkt bättre när vi kom upp på flaket..
Skulle sedan på towas, camillas och jessicas mottagningar..
Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag däckade på badrumsgolvet och vi blev sisådär lagom försenade..
Så de blev bara att rulla förbi towa o camilla o lämna deras presenter.. sen hem till Jess o va där till vi tog bussen ner för att åka till tegel även denna dag..
Den kvällen blev dock inte så bra som jag hoppats.. mådde alldeles för dåligt.. men men..

Studenttiden har iaf vart toppen.. & jag menar verkligen TOPPEN.


Kommentar:
Postat av: A som i aftonbön

jag är så lessen att jag missade dig gråta helt.. :(

2008-06-17 @ 21:04:01
Postat av: N

"Studenttiden har iaf vart toppen.. & jag menar verkligen TOPPEN."



Men gumman, nu börjar ju livet!

2008-06-18 @ 12:10:33
Postat av: M.

A: Jaa, du hade ju viktigare saker för dig... som attt skapa med någon annan än mig.. DU HAR VART (handsvetts)OTROGEN! Fyfan.



N: Jag menar att dom här senaste månaderna har vart toppen... Jahaaaa?? Att vara arbetslös är livet ;P wohooo, party!

2008-06-18 @ 12:49:11
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: N

Jag syftade mer på ditt "iaf" som du lagt så snyggt in, låter som allt varit pest och pinna.

Vänta du bara :P

Hela du är ett party :)

2008-06-25 @ 00:52:17
Postat av: N

pina* wops stavfel, ajabaja!

2008-06-25 @ 00:53:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0