50 ynka kronor

Medans jag väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan gå hem till Ida 
kan jag ju ta o berätta att jag har vart i Norrtälje idag..
Med mami o papi.. Strosade runt där, mys må jag säga.

& jag köpte ett par sommarskor för 50 kr!! 50kr, hör ni? Halleluja-moment!
Tänkte visa en bild på dom, men sen så kom jag ju på, min mobil är helmongo.
Den måste in på lagning omedelbums egentligen..
Men iaf, det införskaffades även ett par nya shorts, en tubtop & en ny singstar-skiva.
Måste dock in till täby i veckan ändå för jag behöver sååå mkt mer.


Avslutade Norrtäljebesöket med kinamat. Gottgottigottgott.
Nu tänkte jag unna mig själv en öl. Tja!

Kommentar:
Postat av: jess

på onsdag är det planerat en täby resa

2008-06-28 @ 21:13:05
Postat av: M.

i know i know... det är såå inplanerat!

2008-06-28 @ 22:16:31
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0