Vad är felet?

Jag måste typ uppdatera 2 olika inlägg för att alla ska synas???
Asså det är jätte skumt..

Well well. Vaknade nyss, trodde att jag skulle lyckas undgå en bakfylla idag.
Men icke!
Skulle helst vilja ligga i sängen hela dagen, men det går ju inte.
Ska ju fixa med pengarna på banken idag..

Så nu kommer "Operation Trolla bort fyllesjukan"
Wohooow. Ska göra lite frukost bestående av en macka o förhoppningsvis apelsinjuice..
Jag ber till Gud att vi har apelsinjuice hemma, det kan ju va det bästa mot bakfylla..

Sen sätta mig o sola ett tag.. något som iofs inte alls är toppen när man e bakis..
Men man får väl bita ihop. Det är ju sol.. eller? Har iofs inte lämnat mitt mörkerbelagda rum än..


Håller förövrigt igång ett annat projekt.. Beställa hem lite kläder från Forever21..
E uppe i 6 plagg nu. Upp över öronen förälskad i alla plaggen.
Har förresten också hittat massa fina klänningar på Chicy.. Drop-dead Gorgous!
Varför föddes inte jag som en rikemansunge?
Jag skulle passa bra som det! Tycker jag..

Kommentar:
Postat av: Camilla

Jag skulle också passa ypperligt fint som rikemansbarn!

2008-07-10 @ 13:03:45
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0