Uppdatering från helgen.

Nu har jag ju inte skrivit sen i torsdags o de har hänt rätt mkt dom senaste dagarna..
Men jag kan ta det i stora drag..

Torsdag:
Va hos Hatef med lite folk o drack vin, de flesta stack till TTT vid 12 tiden kanske..
Ida och jag stannade, men fick flipp vid halv 2 (?) och stack till tommys ändå.
Vid tretiden så lämnade jag Ida hemma, men märkte att det fortfarande fanns vin kvar.
Passande nog så ringde Johan då, så vi fortsatte kvällen ända till kl 12 dagen efter.
Fruktansvärt konstig fylla.
Förövrigt så skulle jag till tandläkaren vid halv 10 på fredagsmorgonen (för att försöka fixa min käke)
Meeeeeen, jag va inte riktigt i rätt skick för det, kunde knappt stå på benen.
& stupade med huvudet före rätt in i väggen. De va rätt kul. hhaah


Fredag:
Den existerade knappt. Kom hem halv 1 på dagen, gick o la mig, vaknade vid 12 tiden på natten.
Då promenixade jag hem till Ida o kollade film o sov vidare.

Lördag:
Firade Jess hemma hos henne i Svinninge.
Började med god pastasallad, sedan trillade det in fler o fler folk.
2 L vin senare va jag i bra skick. Missade stolar o sånt, men det gjorde inte så mkt.
Jag mådde bra ändå :P
Åkte taxi hem vid typ halv 5 tiden kanske?
Schysstare taxichaufför får man leta efter faktiskt.
Lite öl, en läkerolask och 200 kr för en runda från svinninge o runt ett och ett halvt varv runt berga..
Iaf, lite bilder från början av kvällen:





Kommentar:
Postat av: majoren amadeus

jag ser fan skit groggy ut på varenda bild.. hm, jaja de gillar vi

2008-07-22 @ 01:42:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0