TT, psykos och smuts

Gårdagen va ju helt skum..
Eller asså torsdagen.. eller aa fredagen med..
I torsdags så va de asså double T. haha iaf
Den kvällen spenderades på solbrännan. Mkt mys.
Öl & kubb o sånt.. Men lite jobbiga incidenter dock.
Mitt vita linne jag hade på mig va inte alls vitt längre.
Jag tror förövrigt inte jag ens tagit av mig det sen dess.
Gud, jag måste ju va den äckligaste människan på denna planet!
Och nej, jag har inte duschat än. Jag är äcklig.
Men det gör inget eftersom jag knappt satt foten utanför mitt rum sen jag kom hem..
En annan sak kom jag på.. Hade med mig en tjocktröja som blev dränkt i öl o smuts,
den knölade jag ner i väskan min o har inte rört den sen dess. Snacka om att den lär ha möglat nu.
Jag vågar inte ens ta i den nu.. stackars min väska..
Usch vad äckligt allt är.

Iaf, kubbet mitt glömde jag minsann på stranden. Det SÖG.
Vid sisådär 5  tiden så bestämdes det att vi skulle åka vidare, till Haninge!!
....Till Haninge, jag undrar fortfarande varför.. Långt åt helvete.
Så jag och amanda hamnade till slut i/på Vendelsö...
Sluta undra varför, det gör jag med.
Undra istället hur det kom sig att amanda får psykos, lämnar mig där
för att hon får för sig att hon ska LIFTA till berga...
Why, oh why?
Men jag fick iaf skjuts hem nån timme senare,
det va sjukt, för det tog oss 1 timme & 10min o komma till berga.
Varför?

Sen när jag väl kom hem så har jag bara spenderat tiden i min säng med iskall cola & naturgodis.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0