Skräp, vin & planer

Jisses, nu bloggar jag ju flera gånger om dagen minsann..
Det trodde ni aldrig va?

Dagen började iaf med solning, men det blev ju disigt efter sisodär en kvart..
Sen mötte jag ida, för jag orkade inte ligga hemma längre, vilket jag o amanda gjort typ en vecka i sträck..
Så vi begav oss mot centrum... mot vad?? ja de e frågan.. men det slutade med lite sko-letning
& en fika på snövit som bestod av: en te som va fullt med skräp & en latte som bara smakade vanilj..
men de va ju en ny liten tjej som jobbade där...

Iaf..  Nu på kvällen har jag vart hemma hos Hatef, med Ida, Sharam, Shayan.. o Jonathan va där en liten stund..
Hengameh va hemma o vaken ett litet tag med..
Shit va specifik jag är.. men iaf.. kvällen bestod av vin, mys o skvaller.
Men nu e jag hemma igen.. Tiptop!

Imorgon blir det öl vid nån brasa, antingen domarudden eller nåt annat..
Sen kanske vi beger oss till TTT senare.. Men tveksamt..
Fredagen kommer nog spenderas hos Ida, då hon e ensam..

I varjefall såska jag sova nu.. eller först ska jag kolla på Stomp the yard.. spännande va?

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0