Mygg & Matchmaking

Jag hajjar inte hur det kommer sig, men igår när jag skulle gå o lägga mig så märkte jag att jag har cirkus 22 myggbett på mina smalben.. Vart kom dom ifrån? Håller på att gå i taket snart. Helvete va de kliar.

Anyway.. Ska hoppe in i duscha strax.. Sedan bege mig till C med Ida..
& göra vad? Jaadu, det återstår att se :P
Ikväll då? Jaa? Jag vet inte, men jag är lite halvt väldigt uttråkad, måste hitta på nåt!


I Lördags tyckte jag att jag fick till en riktigt bra bild.. Det visade sig inte vara helt sant tyvärr..
Men matchmakingen blev till slut:
 "Match 70%: För er handlar det mer om kärlek än om sex. Amanda vill ha så mycket sex som möjligt."

Kommentar:
Postat av: aman

aaah 70 hela procent:)

2008-07-15 @ 01:18:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0