Jag är inte så bra..

Jag hatar mig själv för att jag ringde dom samtalen nyss..
eller nej,.. jag hatar för ett samtal.
Totalt onödigt, men de kändes inte så då,,' Det va jätte nödvändigt då..
Visserligen är jag väldigt ensam just nu.. åh helvete, men fortfarande onödigt!
Som fan. Jag är ju svår... eller? Jadå. Så ska de va.

Däremot tycker jag inte alls om mig själv när jag bloggar i detta tiillstånd. totAlt onykter..
Det händer ibland. men jag kände att jag behövde avreagera mig..
det räckte inte med samtalet jag hade nyss..

Varför e väl de enda man kan fråga sig... Varför??

MEn jag måste ändå erknänna att jag är fruktansvärt stolt över mig själv..
Just för att jag inte ringde den personen...
Jag va jävla nära. men jag stog emot.. Ibland är jag bra...
Ja jag vet, det heter stod, inte stog.

Hej, dag o sova nu va? Tja

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0