Att finna sovplatser..

Igår va det inflyttningsgrillning här, mkt mys..
Amanda, Camilla, Mathilda, Ida, Åsa
o sen kom Matilda, o sen Hatef o Shayan med..


Blev rätt sent.. gick o la oss vid 7..
Sen vid typ 12 tiden skulle jag gå upp o kissa..
Kollade till Amanda o Camilla, men amanda va borta..
Men orkade inte leta efter henne...
Sen när jag går in på toan så finner jag detta:


Varför? VARFÖR?
Hon hade liksom en stor mjuk säng att ligga i..
Men badkaret verkade locka lite mer...


Då vaknade hon... Jätte lycklig!

Kommentar:
Postat av: amande

haha varförk gick jag å la mig där? absolut inget minne av. haha helt sjukt! nu har jag badkars ont i hela mej. hej!

2008-07-05 @ 18:32:19
Postat av: aman

naken är jag ocjså.,. då asså. inte nu :( jag ska va naken nu. mik HERE I COME <3 <3 nu klär vi av oss. /amandsa. looooooove du är bäst amanda<3<3 / mik

2008-07-05 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0