We lived on sunlight and chocolatebars

Ingen skola idag. Men har mått lite bättre idag faktiskt.
Imorgon måste jag till skolan även om jag mår dåligt,
eftersom vi har både religion och samhällskunskap..
Jösses vad jag hatar fredagar nu.
Fattar inte hur lärarna tänker som lägger lektionerna sådär.

Kollade aldrig på Candy igår förresten, somnade som en stock.
Så det blir lite lidelse ikväll istället.

Frågan är vad helgen ska innehålla..
Har lite delade meningar om den..
Men nu ska jag ringa min bror o kolla om hans lägenhet är ledig :P

Idag har jag förresten kommit på ett nytt knep med bloggen, tror jag.
Mycket mycket smart. Men jag tänker inte avslöja det än, men en vacker dag så.

Palla att jag gått runt 5 varv i lägenheten nu för att leta efter telefonen
och att det nu ska visa sig att den legat bredvid mig i sängen hela tiden.
GAH SKJUT DIG SJÄLV

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0