Tråk i skolan.

Häromdagen hade Amanda en snäll-dag, verkligen.
Hon skickade typ 100 bilder till mig på msn, bara för alla bilder på min laptop har försvunnit..
Sjukt många bilder jag aldrig sett, och det är lite jobbigt va fula vi är vissa kvällar..
eller aa, dom flesta :P och fula dom andra är med.
Inget minne av hur folk ser ut.. helt sjukt.

Och nu är det så att jag måste skriva 5 rader om varje person.. Så..

Ida har bränt sig på fritösen på mcdonalds, det var väl lite jobbigt?
Fast det gör nog inte så ont längre..
I helgen kanske vi ska dricka öl, jag vet inte riktigt..
Bara det inte slutar som det gjorde i helgen som va :P hahah
Men det gör väl ingenting, sånt händer ju ibland, eller vad säger du? ;)

Idag ska jag fika med Jess som äntligen har råd med det :P
Myjs. Varm choklad, det gillar vi. & nu ska jag skriva 3 rader till..
Om jag inte ska dricka öl på lördag så ska vi nog åka till Bergshamra..
Vi tycker om att vara sunkiga i Bergshamra, amanda med..
Idag ska jag lära Jessica om dubbeltian så att hon lär sig något nytt av mig idag med :D


Mårten och Simon är spårlöst försvunna, det är vi mycket ledsna över :(

Ursäkta har någon en dubbeltia att låna mig?

Kommentar:
Postat av: Du vet vilka!!!!!! IDA OCH JESSICA

Dubbeltior är till för fjantar
vi coola använder tjugor!!!!

2008-01-17 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0