tjofaderittan lambo

Det blev ingen thai, för er som undrade..
Amanda o jag va där x antal gånger.. det stod att dom skulle öppna kl 5.
Men ICKE, vi kom tillbaka dit 20 över 5, då hade idioterna satt upp en lapp:
"har stängt till den 18 januari" JO jag tackar jag, helvete, kunde ni inte sagt de tidigare?

Jag är definitivt inte i mitt fulla bruk just nu.. lite snurrigt överallt.
Nu sover amanda, dom andra har gått hem,  här sitter jag själv..
Funderade på om jag skulle ringa Jess o fråga om dom langa efterfest..
Men när jag tänker efter borde jag nog städa nån timme, sen kanske gå ut, sen sova?
Elller vad säger du?
Jag anstränger mig rätt mkt just nu, blir faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv.
Mina vantar är förresten på vift, precis som ostbågepåsen och idas ensamma lille cider.
o det suger ju..
Jösses amalia vad man har fantasi ibland..

Funderar på om jag ska höra av mig....?
Men vafan, det gjorde inte du, så då gör det väl ingenting?
Det va ändå ditt förslag...

Idag såg vi Rosa på tv, happiness! :D verkligen..
Men jag borde väl vänta tills diskmaskin e färdig, sen kan jag sova..
TJA


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0