tahaaai

Vi ska äta thai.. Jag o amanda, efterlängtat verkligen..
Men jag borde duscha, fast det får jag inte för mamma amanda.
Ska gå om en kvart, o det finns inte en chans i världen att jag skulle hinna duscha..
Får la göra det efter maten.
Kvällen lär ju förresten inte alls bli som jag hade tänkt mig..
Men jag får väl komma på en ny lösning o rocka loss på den..
Hahah rocka loss?

Hon ville förresten inte äta en till romantisk middag med mig,
så vi ska tydligen ta hem maten..
Jag förstår inte varför det alltid ska vara nån gammal gubbe som förstör våra romantiska middagar?! hahaha



JAG VILL ÅKA TILL GÖTEBORG!

Kommentar:
Postat av: Jess

JAG VILL OCKSÅ TIL GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-06 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0