skithuvve

Märkte precis att headern fick en sjukt äcklig färg.
Jag hatar skärmen på min skoldata, den är helt störd.
Färgen va inte alls så äcklig på skoldatan.. Då var den mysig :P
Men nu?? Va i helvete?


Är förresten precis hemkommen från träningen..
Match imorgon och fick just ett samtal som sade att jag ska stå i mål.
Jo jag tackar jag, jag har inte tränat i mål på en hel säsong, men skyll er själva ;)
Har på tal om träning precis rest  mig upp från golvet, gjorde 100 situps o 50 benlyft när jag kom hem..
Utan anledning egentligen.. Fick nån knäpp..
Nej men vafan, känns som att alla satsar på att gå ner inför resan..
Haha Camilla har ju för sjutton skaffat spinningcykel o ska cykla varje morgon
Och Jess den stackarn, ja dig ska vi inte ens prata om, jag lider med dig ;)
Fast det blir nog bra tillslut.. :)
Så jag kände att jag borde göra nåt, inte för att 1 gång gör nån skillnad. haha
Men man kan ju alltid hoppas på att jag kommer på nån annan bra lösning :P
Jag håller iaf tummarna för mig själv ;) yey

Kommentar:
Postat av: j.

Mig behöver man inte lida med :)
Jag är fortfarande glad och det är huvudsaken haha :D

2008-01-10 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0