R.i.p

image25
Jätte skum känsla.. Går inte alls att beskriva. hmm.. nu finns han inte mer. Heath är borta.



Det gör att jag inte kan sluta tänka på Candy, vilket gör att jag tänker på dig. Det är ju bara så.
& att jag valde just den här bilden, det hjälper ju inte, kan det vara för att den påminde om dig?
Jag vill inte tänka på dig, hade tänkt att du skulle va ett helt avslutat kapitel.
Men jag kan inte sluta titta på bilden. Det går inte!
Frågan är om du skall begravas tillsammans med Heath. Lättare sagt än gjort kanske.
För jag kan inte låta bli att undra vad du gör och hur du mår..
Förlåt, jag kanske bryr mig för mycket.
Funderar på om jag ska ladda hem Candy och låta mig själv lida lite ikväll..



Har denna skumma känsla med dig att göra?              ...Probably

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0