Min stackars lilla arm

Va hemma idag med.. Kändes bäst så..
Följde med ida till tandis, haha jösses.
Sjukt svårt o hålla sig för garv.

Sitter o pluggar inför provet imorrn, eller ja, försöker iaf..
men kände att bloggen behövde en liten update..
Men har sjukt dålig fantasi för tillfället så det blir nog inte spec givande att läsa.

Träning ikväll, men jag har fortfarande ont i armen efter sprutan,
Är det nåt fel på mig Jessica? Asså det gör ont!
Var fasad inför magmedicinen igårkväll, var nära till tårar innan jag slängde i mig den..
Men det var ju en lätt match, inte alls så hemskt som vissa påstått :P


"What hurts the most
was being so close..
And having so much to say,
and watching you walk away
And never knowing,
what could have been.."

-Jag bygger vidare på den asså, för det är ju så sant?!

Kommentar:
Postat av: J

Haha det är nog inget fel du är nog bara lite känslig eller så inbillar du dig men det gör ingenting :)

2008-01-31 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0