hurrycurry

Biljetterna är betalda och allt, vi ska verkligen åka nu, känns ju sjuhuukt bra.
http://fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|252&entry=11&dest=0&city=737&type=c&hotel=4258
Där e vårt hotell om nån e nyfiken.. Jösses vad jag längtar asså..

Det är nu 41 dagar kvar..
Och bara 34 dagar kvar till det andra jag längtar så sjukt mkt efter :D weei.

Igår hade jag spännande dag med Jess, mkt spännande. haha
Kladdkakan blev förresten jätte god efter att vi ställt in den andra gången, men det missade Jess :P
Sen på kvällen så hade jag planerat ett bad, hur skönt som helst, men det blev ju såklart inte av..
Dock gick jag o la mig typ halv 9 igår, helt sjukt.. Va äckligt trött.. somnade halv 10 kanske..
Men det hjälpte ju inte ett dugg imorse, jag va nästan tröttare än nånsin..
trodde att jag skulle vakna någorlunda pigg med så mkt sömn, men icke!

Ikväll e de träning igen, känns som att mina veckor bara består av handboll..
Men vad ska man göra? Jag kan ju inte skippa det?

Kommentar:
Postat av: Natalie

haha det har jag elin att tacka för! :)

2008-01-16 @ 13:54:28
URL: http://natskuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0