Grästuva

Jag som verkligen hade hoppats på att nästa storm skulle heta Harald..
Men nej. Tuva, va e de för jävla fjant namn? låter som en liten bäbis som äter gräs.

Tänk dig själv, dom senaste har ju haft namn såsom Gudrun och Per,
vore det inte sjukt passande med stormen Harald nu?

-Hjälp, vad va de?
-Äh, de va bara Harald som välte ett träd


Hörde förresten att det är nån jävla norrman som sitter o får bestämma dessa namn.
Varför? Varför???
Det vill jag bli när jag blir stor, namngivare åt stormar.


Kommentar:
Postat av: Anonym

Du vet om att det är folk som upptäcker en ny storm som får ge namn åt dom. Alltså upptäckaren av stormen får ge namn :) Just a heads up! :)

2008-02-15 @ 12:51:29
Postat av: M.

Well, då får jag väl ge mig ut o leta stormar då :P haha

2008-02-15 @ 14:48:35
URL: http://explosive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0