Goodbye my lover, goodbye my friend.

Håller på att ta farväl av min kära dator, den skall lämnas in på lagning..
tragiskt. men sant. Har tömt den nu på massa viktiga saker.
Det läskiga är att det kommer nån hit hem o hämtar den. Fast skönt ändå..

Jag mår inte alls bra, har inte alls återhämtat mig från nyår.. vilket för övrigt va rätt kul tror jag. hahah
hemma - hackstabacken - trå - lövsätra..
men det pratar vi inte mer om.. om du inte redan vet så behöver du inte veta nu heller..
Nej men ärligt talat så orkar jag inte dra den historian nu igen.. men jag är nöjd iaf :P

Ikväll ska hela familjen gå på bio, vi "gav" det till pappa i fars dag present förut..
Vi ska tydligen till Kista o kolla på Arn eller vad den nu heter.
Jag är inte nöjd, nej. Jag gillar inte alls den sortens filmer.
Nej nu går jag o sover, hejdå

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0