Den vise

Kul jul att jag ska åka ända till Västerås för att spela en match ikväll..
Åker typ vid 5, kommer komma hem typ 12.. wohoo. Nej.

Min kära far har förresten brutit handleden, as jobbigt är det.
Han kan typ inte göra nånting hemma nu, haha
Så jag kommer få göra as mkt, jag vill inte vara hemma :P
Haha, jag tror jag ska flytta någon annanstans de närmaste 6 veckorna.

Förresten skulle jag idag ha skrivit en "uppsats" om meningen med brödraskapet.
Hahah, men det har jag inte hunnit, och hinner inte nu heller, så det får nog vänta ett litet tag.
Men jag ska nog lyckas ska ni se, ska bidra med något mycket vist!

Idag har både Amanda och Camilla skaffat sig varsin blogg.
Då blev jag glad :P
AmandaHej och Beatdriven.


Tänkte att jag så sällan lägger upp bilder
så här kommer några från en studiefotografering vi gjorde förut.. tror det va rätt länge sen..

Kommentar:
Postat av: jag

jag e vacker

2008-01-18 @ 13:14:01
URL: http://amandahej.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag hatar din blogg snälla ta bort musiken det tar år och dar att ladda och sen kan man inte lyssna på egen musik för din dumma musik förstör bakgrunden då.
slut på hatmeddelande.

2008-01-18 @ 17:23:41
Postat av: M.

Sluta hatas jessica, det är inte alls trevligt!
Du får väl klicka bort låten, det är inte så himla svårt

2008-01-19 @ 16:24:36
URL: http://explosive.blogg.se
Postat av: JEss

Och hur fan gör man det då? :(
Du hatar mig i smyg det vet jag :)

2008-01-19 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0