ABC of the day

A- Amanda undrade varför jag skolkade, men det gjorde jag inte
B- Björn Nilsson har förgyllt min dag :)
C- Cocacola hade min kära mor köpt med sig hem till mig
D- Den där jävla iprenen hjälpte inget alls
E- Egonlåten är min ringsignal när jag har på "lågt"
F- Film skall jag titta på alldeles strax
G- Greys anatomy har jag tittat på idag
H- Hästkäft, det såg jag en snubbe på facebook som hade de idag.
I- Isterband vet jag inte riktigt vad det är för något.
J- Jag borde ha duschat, men det gjorde jag inte
K- Kyckling, ris och currysås åt jag till middag
L- Legat i min säng i princip hela dagen
M- Min bror ringde från Trysil
N- Naglarna ska jag klippa/fila snart.
O- O är en bokstav jag inte alls tycker om.
P- Pratade med mats idag, sjukt länge sen.
Q- Quentin Tarantino är en regissör. Det vet jag och Amanda.
R- Rätt va det va så kom min far in med en äggtoddy till mig :)
S- Skolan måste jag gå till imorgon.
T- Tränat skulle jag gjort igår och idag, men icke.
U- Uttråkad till tusen just nu
V- Vi stavar tydligen vårt efternamn med v, inte w.
W- Widell kommer det fortsätta vara, jag kommer aldrig skriva med v
X- Xzibit har jag lyssnat lite på idag.
Y- Yngve skulle jag vilja känna någon som heter
Z- Zebra är nog det enda ord jag kan på z.
Å- Åland har min mami åkt till idag.
Ä- Äta är jag bra på varje dag.
Ö- Öl i helgen?

Kommentar:
Postat av: Anonym

ååh vilket intressant och roligt inlägg :D

2008-01-25 @ 09:38:21
URL: http://amandahej.blogg.se
Postat av: M.

jamenvesst ;)

2008-01-26 @ 01:10:38
URL: http://explosive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0