Stackars snyggo!

Idag har jag irrat runt som en ensam liten själ i den stora staden..
Och då menar jag verkligen ensam.
Det är inte bra när man har så fruktransvärt dåligt lokalsinne som jag har.
Då är det inte alls bra att vara ensam.

Förresten har jag gjort min första vuxna gärning idag.
Eller aa, men det gick käpprätt åt helvete.
Jag skaffade ett nytt abbonnemang, behöver jag säga mer än så?
Man hör väl på bara det att jag skulle lyckas ställa till det för mig själv?!
Ooh ja. Det gjorde jag.
Men abbonnemangskillen va snygg och jag tyckte synd om han.
Är jag sämst eller vad?


Men idag är början på resten av mitt lyckliga liv.
Jag kommer vara en så glad människa, helt otroligt. haha.
Imorgon är det fulländat!

& det ska firas med lunch på donken med papi. och ett ÄPPLE!
Halleluja!


Förlåt once and again för layouten.
Men jag har fortfarande inte vart i skolan.
GAH, kan den inte bara göra om sig själv?

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0