Sony ericsson w580i

Det blev en mobil igår, känns mycket bra..
Den e lite halvful, men jag gillar den ändå :P


Påminn mig förresten om att inte följa med min mor till täby många fler gånger,
Hon lyckas skämma ut mig varje gång.. hahah!
När vi letade telefoner igår.. Jag är ju förkyld som ett as, såg ut som ett helvete,
Näsan min var röd som Rudolf och snorig, jävlig o allmänt sunkig..
då är det klart att försäljarkillen var nästan den snyggaste nånsin..
Kändes inte alls bra o stå där o se ut som stryk då.
Men iaf, han försökte iaf sälja en annan telefon till mig..
Va på väg o köpa den bara för att.. ville inte ha den egentligen, men..
Sen kom jag iaf fram till att jag skulle vänta ett tag o komma tillbaka senare..
När vi är halvvägs påväg ut ur butiken så kläcker min kära mor ur sig (min mor kan inte viska):
"Men Mikaela, du skulle ha köpt den ändå, för han va ju så himla snygg".
Finns inte en chans att han kan ha undgått att höra det.
Just då var en sådan situation då man bara vill dra en plastpåse över huvet
och kväva sig själv långsamt till döds.

Kommentar:
Postat av: Madde

hahah, man ska inte skämmas över små saker ;)
Sen vet vi ju alla att Sonja är en bra jävel på att ragga ;) haha

2008-02-13 @ 09:37:20
Postat av: Camilla

jag skulle bara skrattat åt min mor :)

2008-02-13 @ 11:16:37
URL: http://beatdriven.blogg.se
Postat av: M.

Madde: Hahah en jävel på att ragga?? hahah jo jag tackar jag..

Camilla: haha ja, men inte i det tillståndet jag var i.. plus att hon lyckas typ 1 gång om dagen. haha

2008-02-13 @ 12:33:40
URL: http://explosive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0