Snor och ett skott i huvet..

Det är inte okej att jag typ håller på o bli sjuk igen!
Vaknade imorse med sjukt ont i halsen, trodde det skulle gå över..
Men det blev bara värre ju längre dagen gick..
Nu sitter jag här o känner mig helt sänkt.  Snorigt o jävligt. Inte okej!

Imorgon om jag inte blivit sämre så ska jag, mami o papi till Bergshamra..
Bror o Soff skall bjuda på middag. trevligt, det va på tiden :P
Och om jag har riktigt tur så svänger vi förbi täby innan och införskaffar en ny telefon till mig.
Det är väl på tiden det med?

Tom Bergeron (programledaren för AFV) är en människa jag mer än gärna
skulle sätta en kula i huvet på... Finns det någon mer hatvänlig människa?
Han ber ju verkligen om det.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0