Poor effort

Kladdkaka till frukost idag, inte helt fel.
Dåligt bloggande på sistone, erkänner jag..
Men men. kan inte hjälpa att fantasin tryter och tiden rinner iväg.

Idag har jag just insett att det endast är 2 veckor kvar..
Det är nästan lite läskigt faktiskt. Fruktansvärt snabbt tiden går..
Och det är bara 1 vecka o 2 dagar tills jag är fri :D :P


Nu måste jag städa mitt rum och plugga egentligen. Men hur jävla roligt är det?
Nej det kommer ju inte hända. Bara för att jag egentligen verkligen jävla jätte måste..
Så kommer jag absolut inte att göra det.
Nej jag tar o laddar ner en film istället. weheey

& när jag hittar en sladd så ska jag lägga upp en bild från 80tals kvällen,
jag har faktiskt 2 bilder såg jag nyss.. haha!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0