Macka med mjukost

Nu ligger jag här i sängen o borde egentligen sova..
Men en liten upppdatering finns de väl tid för?

Iallefall, kvällen blev lite oplanerad, hackstahallen som planerat..
men sen gick jag till snövit där amanda o jess va.. några öl där..

kände mig jävligt krasslig men dom lyckades ändå övertala mig..

Gick vidare till jessicas väns kompis haha? någrA öl till va........
Nu är klockan 6 o jag har äntligen fått i mig en macka.
Är ej i mitt fulla bruk nu.
Och jag´kommer antagligen hata mig själv imorgon för jab skriver detta.

Men kag är jävligt duktig! Det ska jag säga dig!
Ansträgning till tusen här.
Fyfan va trött jag är på mig själv. Jag kan aldrig göra nånting rätt!


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0