Free Jimmy, knarkarelefanten

Så mkt som jag spelat idag på matchen har jag nog aldrig gjort förut.
Herrejävlar vad slut jag är.. Mår så illa att jag inte ens kan äta kladdkaka..
... Då är det illa!

Helgen blir nog fullt upp.. Imorgon 80tal-glitter o glamour tema hos Camilla.
På lördag spel o ölkväll hos Ida.. o jusste jag ska klippa mig med..
Börjar få lite ångest hur jag ska göra, jag lär ju ångra mig efteråt om jag klipper av mkt..
Söndag kanske Bergshamra, eller så kanske Bror o Soff kommer hit.. we'll see..

Nu tror jag att jag ska fortsätta kolla på knarkarelefanten.. Måste ju se om den va så hemsk..

Förresten ska jag köpa en katt till min farmor, jösses ibland är jag gullig?!
Gud, vem skulle inte vilja ha mig som barnbarn?

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0