Vem är den mystiske mannen?

Egentligen så var det meningen att jag o Camilla skulle baka (bygga?) pepparkakshus idag..
Men det gick ju sådär.. Hon orkade inte gå hemifrån, så istället så smög jag över dit o va där några timmar..
Vi underhöll oss med att se hur många man kunde taga på en bild på FB.. Och så gjorde vi även en liten tävling..
"Gissa den mystiske mannen".. Haha, usch, det var ungefär då vi insåg hur tragiska vi var..
Vi måste skaffa oss en hobby.. Eller ett jobb kanske? Vad vet jag :P

Nu ikväll har jag vart hemma hos Towsi ett tag.. Snackade lite skit o spelade tvspel as usual :P


Imorgon är det äntligen glada fredagen :)
Vad som händer då får vi se då.. Fast på dagen ska jag åka med mami o köpa juleklappar.
Nu ska jag ta o titta på You got served, sen nanna kudden. TJO

Kommentar:
Postat av: Cami

Åh.. Varje fredag i tre år fick man höra att det var GLADA FREDAN, längtar så tillbaka till att sitta vid skolbänken i söraskolan och höra Anita säga att nu e det glada fredan ha en trevlig helg.

2008-12-12 @ 00:30:35
Postat av: Jess.

Håller med Camii. Saknar Anita ibland på fredagarna. Och saknar högstadiet :D



Om prick en vecka kommer jag hem nu darling!



Då ska vi också spela tvspel :D



<3<3<3<3

2008-12-14 @ 23:23:07
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0